Η BMW iX1 x Drive30, είναι το πρώτο τετρακίνητο ηλεκτρικό μοντέλο που λανσάρει η μάρκα στην πολυτελή compact κατηγορία. Η πέμπτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive, περιλαμβάνει επιπρόσθετα την αποδοτική τεχνολογία φόρτισης του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένου του βελτιωμένου λογισμικού φόρτισης που συναντάμε στην BMW i7, και μιας μπαταρίας υψηλής τάσης που τοποθετείται στο κάτω τμήμα του αμαξώματος, της οποίας η υψηλή ενεργειακή πυκνότητα χαρίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία 413 - 438 χλμ.
Η πέμπτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive χρησιμοποιείται επίσης στις plug-in υβριδικές εκδόσεις της νέας BMW X1.
Η νέα BMW X1 θα λανσαριστεί με δυνατότητα επιλογής συμβατικών κινητήρων εσωτερικής καύσης με μία γκάμα που περιλαμβάνει δύο βενζινοκινητήρες και δύο μονάδες ντίζελ. Η ήπια υβριδική τεχνολογία δεύτερης γενιάς 48V με ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο κιβώτιο Steptronic επτά σχέσεων, συνεισφέρει στην ενίσχυση τόσο της αποδοτικότητας όσο και της απόδοσης ισχύος στους δύο ισχυρότερους κινητήρες.
Με αυτή την τεχνολογία, η τετρακύλινδρη BMW X1 xDrive23i μπορεί να αποδίδει μέγιστη ισχύ 218 ίππους (από το συνδυασμό κινητήρα εσωτερικής καύσης με ισχύ έως 204 ίππους και του ενσωματωμένου ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει έως 19 ίππους). Επίσης, στην γκάμα εκδόσεων που θα διατίθενται στο λανσάρισμα είναι η νέα BMW X1 sDrive18i με την ισχύ ενός τρικύλινδρου κινητήρα 156 ίππων.
Ένας τετρακύλινδρος κινητήρας ντίζελ συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία στη νέα BMW X1 xDrive23d για την απόδοση μέγιστης ισχύος 211 ίππων (από το συνδυασμό κινητήρα εσωτερικής καύσης με έως 197 ίππων και του ενσωματωμένου ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει έως 19 ίππους). Ο τετρακύλινδρος κινητήρας ντίζελ στη νέα BMW X1 sDrive18d παράγει 150 ίππους.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
0 Σχόλια