- Ο θρύλος του μηχανοκίνητου αθλητισμού και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλι, Miki Biasion, συνάντησε με την κόρη του Bettina στην πίστα του Balocco το νέο ηλεκτρικό 500e και δεν έχασε την ευκαιρία να δει τον τρόπο που συμπεριφέρεται το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας του «Σκορπιού.
- Το νέο Abarth 500e αναμένεται να βρίσκεται στις εκθέσεις της μάρκας το καλοκαίρι του 2023, συμπληρώνοντας την υπάρχουσα γκάμα των σειρών 595/695 που εφοδιάζονται με τον κινητήρα 1.4 T-Jet.
Ο 64χρονος Miki Biasion αποτελεί έναν ζωντανό θρύλο των αγώνων αυτοκινήτου, ενώ είναι και ο πλέον επιτυχημένος Ιταλός οδηγός ράλι, έχοντας κατακτήσει μεταξύ άλλων και δύο Παγκόσμιους Τίτλους το 1988 και 1989. Η σύνδεση του με τις Lancia, Alfa Romeo, FIAT και κυρίως την Abarth είναι άρρηκτες, με τον Biasion να έχει συμμετάσχει στο παρελθόν σε διάφορες μορφές αγώνων με μοντέλα όλων των παραπάνω μαρκών.
Έχοντας ζήσει το τέλος της κυριαρχίας των πισωκίνητων αυτοκινήτων στους αγώνες ράλι και την ανάδειξη της τετρακίνησης ως κυρίαρχης δύναμης, ο Biasion με την Lancia Delta Integrale -στης οποίας την εξέλιξη καθοριστικό ρόλο έπαιξε και η ομάδα της Abarth- έφτασε στο αποκορύφωμα της καριέρας του πολύ πριν στο προσκήνιο εμφανιστεί η έννοια της ηλεκτροκίνησης στο χώρο του αυτοκινήτου. Με αφορμή την αποκάλυψη του νέου Abarth 500e, η 25χρονη κόρη του Miki Biasion, Bettina, ανέλαβε να συστήσει τον πατέρα της σε αυτή τη νέα εποχή της αυτοκίνησης.
Έχοντας συμμετάσχει σε σειρά αγώνων ως συνοδηγός, η Bettina Biasion, προσκάλεσε τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή στην πίστα δοκιμών του Balocco, για την πρώτη του γνωριμία με το αμιγώς ηλεκτρικό Abarth, το οποίο με 155 ίππους δεν είναι το ισχυρότερο μοντέλο στη γκάμα της μάρκας, αλλά σε επιμέρους μετρήσεις -όπως στις επιταχύνσεις εν κινήσει- είναι ταχύτερο ακόμα και από το Abarth 695 με τους 185 ίππους. Παράλληλα χάρη στα μεγαλύτερα μετατρόχια και την ιδανική κατανομή βάρους -λόγω της τοποθέτησης των μπαταριών χαμηλά και στο κέντρο του πλαισίου- το Abarth 500e υπόσχεται ακόμα υψηλότερα περιθώρια πρόσφυσης και καλύτερη ισορροπία από τα μοντέλα με τον Turbo βενζινοκινητήρα 1.4 T-Jet. Αποτέλεσμα αυτού είναι και το γεγονός ότι στην Misto Alfa Handling Track του κέντρου δοκιμών του Balocco, το 500e ήταν ταχύτερο στο γύρο κατά ένα δευτερόλεπτο σε σχέση με το 695.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε την πρώτη γνωριμία του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Miki Biasion με το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Abarth 500e στην πίστα του Balocco, μέσω του παρακάτω συνδέσμου:
https://www.youtube.com/watch?v=l9sWdZoZu5M&t=20s
Η άφιξη του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου στην ιστορία της μάρκας στις εκθέσεις αναμένεται να πραγματοποιηθεί το προσεχές καλοκαίρι, με το 500e να έρχεται να συμπληρώσει την υπάρχουσα γκάμα των σειρών Abart 595/695, οι οποίες εφοδιάζονται με τον κινητήρα 1.4 T-Jet απόδοσης 165 (595) ή 180 (695) ίππων.
0 Σχόλια