Mazda: Πρώτη παγκόσμια παρουσίαση του MX-30 e-Skyactiv R-EV

Πρώτη παγκόσμια παρουσίαση στην Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών του Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV, plug-in hybrid με περιστροφικό κινητήρα ως γεννήτρια

  • Πρώτη παγκόσμια παρουσίαση στην Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών.
  • Ένα μοναδικό plug-in hybrid μοντέλο, με περιστροφικό κινητήρα ως γεννήτρια.

Το Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV, ένα plug-in hybrid μοντέλο με περιστροφικό κινητήρα ως γεννήτρια, σήμερα κάνει το διεθνές του ντεμπούτο στην Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών *1.

Το Mazda MX-30, το κορυφαίο προϊόν για το πρόγραμμα ηλεκτροκίνησης της Mazda, κυκλοφόρησε ως το πρώτο μαζικής-παραγωγής ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία της εταιρείας, ενώ για ορισμένες μη ευρωπαϊκές αγορές παρουσιάστηκε και ως ένα ήπιο υβριδικό μοντέλο. Με τη φράση “living true to yourself” ως την ιδέα που αντιπροσωπεύει το προϊόν, το MX-30 προσφέρει αυθεντική, ευχάριστη οδήγηση, εξωτερικό σχεδιασμό με οικεία, προσιτή εμφάνιση και χώρο στην καμπίνα που ηρεμεί το μυαλό μέσα από τη ζεστασιά που εμπνέει — ένας
μοναδικός συνδυασμός στοιχείων που χαρίζει σε κάθε ιδιοκτήτη μια μοναδική εμπειρία οδήγησης.

Το MX-30 e-Skyactiv R-EV, ως plug-in hybrid, συνεχίζει να προσφέρει τις ίδιες αξίες στους πελάτες με το αρχικό MX-30, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει νέους τρόπους χρήσης του αυτοκινήτου ως ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία. Το MX-30 e-Skyactiv R-EV διαθέτει ηλεκτρική αυτονομία 85 χλμ. *2 με μπαταρία, επαρκή για τις καθημερινές ανάγκες οδήγησης, καθώς και τη δυνατότητα χρήσης της γεννήτριας για μετακινήσεις μεγάλων αποστάσεων. Με αυτό τον τρόπο, σε όλη  τη διάρκεια της οδήγησης το αυτοκίνητο κινείται με ηλεκτροκινητήρα.

Η Mazda επέλεξε  να  χρησιμοποιήσει έναν περιστροφικό κινητήρα για τη κίνηση
της γεννήτριας, εκμεταλλευόμενη τη μοναδική ικανότητα τους να παράγουν την απαιτούμενη ισχύ μέσω μικρών μονάδων ισχύος. Ο νέος αυτός αναπτυγμένος περιστροφικός κινητήρας 8C τοποθετείται μαζί με τη γεννήτρια και έναν κινητήρα υψηλής απόδοσης. Ο συμπαγής αυτός ηλεκτρικός κινητήρας συνδυάζεται με μια μπαταρία ιόντων λιθίου 17,8 kWh και μια δεξαμενή καυσίμου 50 λίτρων, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός μοναδικού υβριδικού συστήματος plug-in με πολύ ανταγωνιστική αυτονομία οδήγησης.

Το MX-30 e-Skyactiv R-EV είναι επίσης ιδανικό για πελάτες με δραστήριο τρόπο ζωής, καθώς προσφέρει χαρακτηριστικά όπως συμβατότητα με κανονική φόρτιση AC 1 ή 3 φάσεων, γρήγορη φόρτιση DC και τροφοδοσία 1.500 W, καθώς και τρεις λειτουργίες οδήγησης ώστε να προσαρμόζεται σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης: Normal, EV και Charge. Επιπλέον, με τον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 125 kW, παρέχει ακόμη και ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις οδήγησης από το MX-30 BEV.

Το μοντέλο που παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών είναι το Edition R - μια ειδική έκδοση που θα είναι διαθέσιμη όταν το MX-30 e-Skyactiv R-EV κυκλοφορήσει. Το Edition R διαθέτει το μεταλλικό φινίρισμα Maroon Rouge - μια ανανέωση του χρώματος της οροφής του πρώτου μας επιβατικού οχήματος, του  Mazda  R360  Coupe - ως ένα αποκλειστικό εξωτερικό χρώμα που δίνει έμφαση στα πλαϊνά της οροφής. Το υπόλοιπο σώμα και το εσωτερικό είναι φινιρισμένα σε μαύρο χρώμα. Η έκδοση R περιλαμβάνει επίσης μοναδικά σχεδιαστικά στοιχεία, όπως ένα έμβλημα σε σχήμα ρότορα ραμμένο στα πατάκια, καθώς και ανάγλυφο στα προσκέφαλα των καθισμάτων.

Στη Mazda σκοπός μας είναι να συνεισφέρουμε σε ένα βιώσιμο φυσικό περιβάλλον, προσφέροντας μια απολαυστική και ευχάριστη οδηγική εμπειρία — κάτι που αποτελεί την εγγενή γοητεία των αυτοκινήτων μας — στοχεύοντας  να εμπνέουμε ακόμη περισσότερη χαρά και ενέργεια, συναισθήματα που βοηθούν να δημιουργηθεί ένας ξεχωριστός δεσμός με τους πελάτες μας.

*1 Η Press day είναι στις 13 Ιανουαρίου.
*2 Αυτονομία οδήγησης μόνο με ηλεκτρική ενέργεια: 110 km για την ευρωπαϊκή αστική αυτονομία WLTC και 85 km για την ευρωπαϊκή μικτή αυτονομία WLTC. Οι τιμές εύρους αφορούν τη λειτουργία EV. Αυτές οι τιμές βασίζονται σε συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμών και η πραγματική αυτονομία οδήγησης μόνο με ηλεκτρική ενέργεια θα ποικίλλει ανάλογα με τις πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Επιπλέον, σε καταστάσεις όπως εάν ο οδηγός χρειάζεται να επιταχύνει ξαφνικά και πατήσει σκόπιμα το πεντάλ γκαζιού σε βαθμό μεγαλύτερο από το κανονικό (ισοδύναμο με τη λειτουργία kickdown σε ένα τυπικό όχημα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων), η περιστροφική γεννήτρια κινητήρα θα ενεργοποιηθεί και θα παράγει την ενέργεια για την επίτευξη της απαιτούμενης απόδοσης


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια