«Το μέλλον μας βρίσκεται στις ρίζες μας»: Η Αναγέννηση της Lancia γίνεται ντοκιμαντέρ

Η πορεία Αναγέννησης της Lancia αποκαλύπτεται μέσα από ένα σύντομο ντοκιμαντέρ, όπου οι βασικοί συντελεστές που οδηγούν αυτή τη νέα εποχή αποκαλύπτουν τους πυλώνες της νέας εποχής της μάρκας

  •     Κατά τη διάρκεια της Lancia Design Day στις 28 Νοεμβρίου 2022, ξεκίνησε η νέα εποχή της θρυλικής Ιταλικής μάρκας. Με έντονες αναφορές στο ένδοξο παρελθόν, αλλά εστίαση στο μέλλον της αυτοκίνησης, η Lancia παρουσίασε τη φιλοσοφία που θα χαρακτηρίζει τα μελλοντικά της μοντέλα.
  •     Η πορεία Αναγέννησης της Lancia αποκαλύπτεται μέσα από ένα σύντομο ντοκιμαντέρ, όπου οι βασικοί συντελεστές που οδηγούν αυτή τη νέα εποχή αποκαλύπτουν τους πυλώνες της νέας εποχής της μάρκας.
  •     Μπορείτε να δείτε το πρώτο επεισόδιο του ντοκιμαντέρ “New Lancia Renaissance” μέσω του παρακάτω συνδέσμου: https://www.youtube.com/watch?v=temPCitoMjw


Η εκδήλωση Lancia Design Day στις 28 Νοεμβρίου του 2022 σηματοδότησε την αφετηρία μιας νέας εποχής για την ένδοξη Ιταλική μάρκα που μετρά περισσότερα από 115 χρόνια ιστορίας. Η παρουσίαση περιλάμβανε το πλάνο λανσαρίσματος τριών νέων μοντέλων (το νέο Yspilon το 2024, τη νέα ναυαρχίδα της μάρκας το 2026 και τη νέα Delta το 2028), αλλά και την αποκάλυψη του σχεδιαστικού μανιφέστου Pu+Ra Zero, το οποίο δίνει το στιλιστικό δρόμο που θα ακολουθήσουν τα μελλοντικά μοντέλα. Στην πορεία προς τη δημιουργία της νέας εποχής της μάρκας, η Lancia δημιούργησε ένα σύντομο ντοκιμαντέρ, όπου φέρνει το κοινό κοντά στην πορεία αναγέννησης της μάρκας.

«Αυτό το σύντομο ντοκιμαντέρ έχει σαν σκοπό να μεταφέρει στο κοινό αυτούς τους μήνες σκληρής δουλειάς και αφοσίωσης απ’ όλους όσους συμμετέχουν στην επιτυχημένη αναβίωση της μάρκας. Για εμένα, η Αναγέννηση της Lancia είναι ένα όνειρο που παίρνει σάρκα και οστά. Μέσα από ένα στρατηγικό πλάνο, στοχεύουμε να γίνουμε μια ελκυστική, αξιόπιστη και αξιοσέβαστη μάρκα της premium κατηγορίας στην Ευρώπη», σημείωσε ο κ. Luca Napolitano,  CEO της Lancia με αφορμή τη δημοσίευση του πρώτου επεισοδίου του ντοκιμαντέρ. 

Έχοντας το ρόλο του αφηγητή, στο πρώτο επεισόδιο του “New Lancia Renaissance”, ο κ. Napolitano προσκαλεί το κοινό στα παρασκήνια της Lancia Design Day, της πρώτης εκδήλωσης της νέας εποχής της μάρκας. Σε ένα ταξίδι ανάμεσα στο παρελθόν και στο μέλλον, o θεατής ανακαλύπτει όλες τις πτυχές μιας επίσημης εκδήλωσης που συνήθως μένουν μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Πρωταγωνιστές είναι ο Επικεφαλής Σχεδίασης της Lancia, Jean Pierre Ploué και τα μέλη της ομάδας του, τα οποία συνέβαλαν στη δημιουργία του νέου λογοτύπου, της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας, αλλά και του Lancia Pu+Ra Zero, του τρισδιάστατου μανιφέστου που ενσαρκώνει τις ιδέες που θα γνωρίσουμε καλύτερα με την εφαρμογή τους στα τρία μοντέλα της μάρκας που θα παρουσιαστούν μέσα στην επόμενη 5ετια, ξεκινώντας με το νέο Ypsilon το 2024.

Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν στο Τορίνο, στα γραφεία των κ.κ. Luca Napolitano και Jean Pierre Ploué, στο κέντρο σχεδίασης της μάρκας, αλλά και στο εκπληκτικό Heritage Hub της Stellantis που αναδεικνύει με έναν μοναδικό τρόπο την ιστορική κληρονομιά των Ιταλικών μαρκών του Ομίλου.

Από το Heritage Hub προέρχονται και μερικά από τα πλέον θρυλικά μοντέλα της Lancia που επίσης πρωταγωνιστούν στο ντοκιμαντέρ, όπως οι κομψές Aurelia και Flaminia, οι Πρωταθλήτριες Stratos, Delta και Rally 037, αλλά και οι καινοτόμες Beta και Gamma.

Το δεύτερο επεισόδιο της σειρά είναι προγραμματισμένο να παρουσιαστεί την εβδομάδα μόδας του Μιλάνου τον προσεχή Απρίλιο, ενώ το τρίτο και τελευταίο επεισόδιο θα συνοδεύει την αποκάλυψη του νέου Ypsilon το 2024.

Lancia

Με περισσότερα από 115 χρόνια ιστορίας, η Lancia αντιπροσωπεύει την Ιταλική Κομψότητα. Είναι μια μάρκα που έκανε τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να ονειρευτούν, χάρη στα θρυλικά της μοντέλα όπως: τις κομψές Flaminia και Aurelia B24 Spider, τις κορυφαίας απόδοσης Delta, Stratos και 037, τις καινοτόμες Fulvia και Beta HPE και πολλά ακόμη μοντέλα.

Η Lancia τώρα ξεκινά την Αναγέννησή της με ένα 10ετές στρατηγικό πλάνο που εξελίσσεται με ταχύτητα.

Η καινοτομία και η διαχρονική σχεδίαση πάντα αποτελούσαν βασικές αξίες της μάρκας. Σήμερα, η βιωσιμότητα, η πελατοκεντρική προσέγγιση και η κοινωνική υπευθυνότητας αποτελούν εξίσου σημαντικές αξίες, γιατί η Lancia είναι αποφασισμένη να κοιτάζει στο μέλλον με μεγάλη αφοσίωση και φιλοδοξία.



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια