- To 2022 αποτέλεσε την πρώτη χρονιά της Αναγέννησης της Lancia με τρεις βασικούς άξονες:
- την έγκριση του δεκαετούς Στρατηγικού Πλάνου της μάρκας στις αρχές της χρονιάς
- την ανακοίνωση της νέας οργανωτικής δομής τον Μάιο
- το νέο λογότυπο και τη νέα σχεδιαστική γλώσσα που εκφράστηκε μέσω της αποκάλυψης του πρωτότυπου Lancia Pu+RA Zero το Νοέμβριο - Την εμπορική επιτυχία του Lancia Ypsilon που πραγματοποίησε νέο ρεκόρ στην Ιταλική αγορά.
- Την εφαρμογή νέων υπηρεσιών, όπως το πρόγραμμα Lancia Certified Program, με στόχο τη μέγιστη ικανοποίηση των πελατών και την προετοιμασία για τη νέα εποχή της μάρκας που θα ξεκινήσει με το νέο Lancia Ypsilon το 2024.
Το 2022 αποτέλεσε μια εξαιρετικής σημασίας χρονιά για τη Lancia, της οποίας η αναγέννηση ξεκίνησε με μια σειρά ενεργειών στο πλαίσιο του δεκαετούς πλάνου ανάπτυξης της Ιταλικής μάρκας.
«Είμαι πολύ ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που πέτυχε η Lancia το 2022 σε επίπεδο μεριδίου αγοράς, ποιότητας και ικανοποίησης των πελατών της. Η επιτάχυνση προς το πλάνο αναγέννησης, θα μας οδηγήσει ώστε να αποτελούμε μια ελκυστική, αξιοσέβαστη και αξιόπιστη μάρκα στην Ευρωπαϊκή αγορά των premium αυτοκινήτων,» σημείωσε ο κ. Luca Napolitano, CEO της Lancia. «Θα συνεχίσουμε με ακόμα μεγαλύτερη φιλοδοξία και αποφασιστικότητα και στα επόμενα βήματα του πλάνου αναγέννησης, όπως αυτά αναπτύσσονται στο πλαίσιο του στρατηγικού πλάνου “Dare Forward” της Stellantis, το οποίο θα συμβάλει στην επιτυχία των premium μαρκών του Ομίλου.»
Μια κρίσιμη χρονιά για την Αναγέννηση της μάρκας
Τον Απρίλιο του 2022, η Lancia ανακοίνωσε το δεκαετές στρατηγικό της πλάνο, ενώ ένα μήνα αργότερα η μάρκα προχώρησε στην ανακοίνωση της νέας οργανωτικής της δομής. Λίγο πριν το τέλος της χρονιάς, το Νοέμβριο, η Lancia αποκάλυψε το νέο της λογότυπο, με το οποίο η Ιταλική μάρκα θα κάνει την είσοδό της στη νέα εποχή της εξηλεκτρισμένης κίνησης. Παράλληλα με την αποκάλυψη του νέου λογοτύπου, το σχεδιαστικό μανιφέστο, Lancia Pu+RA Zero, παρουσίασε τις βασικές κατευθύνσεις που θα ακολουθήσει η νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας. Με τη συμπλήρωση ενός έτους από τον Απρίλιο του 2022, η μάρκα θα κάνει ακόμα ένα σημαντικό βήμα με την αποκάλυψη ενός νέου πρωτοτύπου, στο πλαίσιο της εβδομάδας μόδας του Μιλάνο τον προσεχή Απρίλιο.
Το δεκαετές Στρατηγικό Πλάνο της Lancia
Η Αναγέννηση της Lancia περιλαμβάνει μια γκάμα τριών νέων μοντέλων, τα οποία μέχρι το 2028 αναμένεται να καλύπτουν το 50% της αγοράς. Αφετηρία θα αποτελέσει το 2024 η αποκάλυψη του Νέου Ypsilon, ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου. Δύο χρόνια αργότερα το 2026 θα ακολουθήσει η νέα ναυαρχίδα της μάρκας, ενώ το 2028, η νέα “Delta” θα έρθει για να ενθουσιάσει όλους τους φίλους του αυτοκινήτου στην Ευρώπη. Πρόκειται για ένα συμπαγές και φιλόδοξο πλάνο, το οποίο θα οδηγήσει τη μάρκα από το 2028 να προσφέρει μια αμιγώς ηλεκτρική γκάμα μοντέλων.
Ένας δεύτερος πυλώνας της Αναγέννησης της μάρκας είναι η βιωσιμότητα: 50% των επιφανειών που θα μπορεί να ακουμπήσει ο χρήστης θα είναι κατασκευασμένες από φιλικά προς το περιβάλλον υλικά, καθιστώντας τη Lancia τη μάρκα της Stellantis με το μεγαλύτερο ποσοστό αξιοποίησης ανακυκλωμένων υλικών.
Το καλύτερο μερίδιο αγοράς στην ιστορία του Lancia Ypsilon
Το μέλλον της Lancia βασίζεται σε σταθερά θεμέλια. Σε ένα ένδοξο παρελθόν και ένα παρόν που χαρακτηρίζεται από την επιτυχία του Ypsilon, το οποίο πραγματοποίησε χρονιά ρεκόρ το 2022. Το μοντέλο άγγιξε τις 41.000 ταξινομήσεις, αποτελώντας το πλέον δημοφιλές μοντέλο στην κατηγορία του για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά με μερίδιο 15,3%, αυξημένο κατά 1,2% σε σχέση με το 2021. Πρόκειται για την καλύτερη επίδοση που έχει πετύχει στην ιστορία του το μοντέλο.
Εστίαση στην ποιότητα
Η απόλυτη εστίαση στην ποιότητα αποτελεί το σημείο κλειδί για τη συνεχή ανάπτυξη της Lancia, με την επίδοση της μάρκας σε αυτό τον τομέα να βελτιώνεται συνεχώς, τόσο σε επίπεδο προϊόντος, όσο και ικανοποίησης των πελατών. Πριν την ολοκλήρωση του 2022, η μάρκα παρουσίασε τη νέα εταιρικής της ταυτότητα, η οποία εγκαινιάστηκε σε ένα νέο χώρο στο Μιλάνο. Με αυτό το χώρο η Lancia στοχεύει να προσφέρει μια ζεστή ατμόσφαιρα, αντίστοιχη με εκείνη που έχει ένας επισκέπτης σε ένα κομψό Ιταλικό σπίτι. Η νέα εταιρική ταυτότητα θα έχει εφαρμοστεί στην Ιταλία και στο εξωτερικό έως και τις 30 Ιουνίου του 2024, οπότε και θα παρουσιαστεί το Νέο Ypsilon. Το νέο καινοτόμο και αποδοτικό πλάνο διανομής της Lancia θα περιλαμβάνει ένα περιορισμένο αριθμό συνεργατών -αρχικά σε πέντε Ευρωπαϊκές χώρες- χωρίς την ανάγκη τεράστιων εκθεσιακών χώρων, αλλά με απόλυτη εστίαση στην ποιότητα και την εξυπηρέτηση διά ζώσης ή μέσω του διαδικτύου.
“Lancia Certified”, το ξεκίνημα μιας νέας εποχής για τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα Lancia
Η ικανοποίηση του πελάτη βρίσκεται στο κέντρο του προγράμματος «Lancia Certified”. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία που κάνει την εμπειρία αγοράς ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου αντίστοιχη με εκείνη ενός νέου. Το πρόγραμμα επιτρέπει ο αγοραστής να επιλέξει το μεταχειρισμένο Lancia που επιθυμεί μέσα από μια λίστα που περιλαμβάνει αυτοκίνητα που έχουν ελεγχθεί με εξαιρετικά αυστηρά κριτήρια, διασφαλίζοντας την επιλογή ενός ποιοτικού οχήματος και παράλληλα την αναβάθμιση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της μάρκας.
Lancia
Με 116 χρόνια ιστορίας, η Lancia αντιπροσωπεύει τη διαχρονική Ιταλική κομψότητα. Μια μάρκα που έκανε τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να ονειρεύονται χάρη στα θρυλικά της μοντέλα: τις κομψές Flaminia και Aurelia B24 Spider, την ισχυρή Delta, την εκλεπτυσμένη Fulvia και πολλά ακόμη.
Η Lancia τώρα είναι έτοιμη να ξεκινήσει την Αναγέννηση της με ένα 10ετες στρατηγικό πλάνο που κινείται με ταχύτητα. Η καινοτομία και η διαχρονική σχεδίαση αποτελούσαν θεμελιώδεις αρχές της μάρκας. Και τώρα η βιωσιμότητα, η πελατοκεντρική προσέγγιση και η κοινωνική υπευθυνότητα θεωρούνται εξίσου απαραίτητες, γιατί η Lancia είναι αποφασισμένη να κοιτάξει το μέλλον με αφοσίωση και φιλοδοξία.
0 Σχόλια