PHOTO
Αποτέλεσμα του makeover της Porsche είναι σίγουρα το πιο ενδιαφέρον VW ID.Buzz μέχρι σήμερα, εμπνευσμένο από τα T1 και T2 Renndienst.
Όσοι θυμούνται τα Renndiest vans που υποστήριζαν στο παρελθόν τις αγωνιστικές ομάδες της Porsche σίγουρα θα χαρούν όταν μάθουν για την σύγχρονη μετενσάρκωσή του, βασισμένη στο VW ID. Buzz. Η γερμανική εταιρεία, στα πλαίσια των εορτασμών για την 75η επέτειό της, δημιούργησε 8 παραδείγματα του νέου Renndienst ID. Buzz, που θα εκτεθούν στα ολλανδικά κέντρα Porsche.
Τα μοναδικά van έχουν φινιριστεί στην χαρακτηριστική απόχρωση Burgundy Red με αντίθεση λευκών γραφικών Porsche και Renndienst στις πόρτες και στα πλαϊνά παράθυρα – όπως και οι προκάτοχοί τους, T1 και T2. Η συγκεκριμένη απόχρωση ταιριάζει «γάντι» στο ρέτρο-φουτουριστικό στυλ του ηλεκτρικού van της VW, ενώ η Porsche Netherlands φωτογράφησε το ID. Buzz Renndienst δίπλα σε μια Taycan Sport Turismo με την ίδια απόχρωση.
Τα 8 παραδείγματα βασίστηκαν στο VW ID. Buzz 1st Max, που σημαίνει πως είναι επιβατικά και όχι απλά μεταφορικά οχήματα. Διαθέτουν ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένους στο πίσω μέρος, με απόδοση 201 ίππους και μπαταρία 77 kWh. Μετά τους εκθεσιακούς χώρους των Porsche Centers στην Ολλανδία, τα ID. Buzz Renndienst θα παραβρεθούν σε εκδηλώσεις για διαφημιστικούς σκοπούς.
Η πρώτη Porsche Renndienst αναπτύχθηκε στον αγώνα Mille Miglia το 1954, ως όχημα υποστήριξης. Βασίστηκε σε ένα T1, προσφέροντας αρκετό χώρο για τα εργαλεία και τα ανταλλακτικά της ομάδας. Πολυάριθμα παραδείγματα βασισμένα στο VW Transporter (T1 και T2) χρησιμοποιήθηκαν μεταξύ της δεκαετίας του ’50 και του ’70, διανύοντας εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα από πίστα σε πίστα για να υποστηρίξουν θρυλικά αγωνιστικά αυτοκίνητα όπως τα 904, 908, 910 και 917. Τα αξιόπιστα αερόψυκτα φορτηγά δεν χρησίμευαν μόνο ως κινητά πρατήρια καυσίμων αλλά και ως αυτοσχέδια ξενοδοχεία για τους μηχανικούς και άλλα μέλη της ομάδας. Σήμερα, μερικά από τα σωζόμενα Renndienst εκτίθενται σε μουσεία ή αποθηκεύονται με ασφάλεια στα γκαράζ των συλλεκτών της Porsche.
Το VW ID.Buzz Renndienst δεν είναι τόσο σπορ όσο το concept Vision Renndienst της Porsche που δημιουργήθηκε το 2018 και αποκαλύφθηκε το 2020, αλλά τουλάχιστον αυτό ξεπέρασε το στάδιο του πρωτοτύπου. Η Porsche ξεκαθάρισε ότι δεν ενδιαφέρεται για ωαν, αλλά η VW επιβεβαίωσε ότι ένα ID.Buzz GTX έρχεται με διπλούς ηλεκτρικούς κινητήρες για όσους αναζητούν επιπλέον επιδόσεις και δεν θέλουν συμβιβασμούς στο χώρο. Το διαφημιστικό κόλπο της Porsche Netherlands μπορεί να εμπνεύσει τους ιδιοκτήτες του VW ID.Buzz να επιλέξουν ένα παρόμοιο χρώμα.
Πηγή: Autotypos.gr
0 Σχόλια