Bentley Motors: Ενσωματώνει τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη στην καρδιά του οργανισμού

Η επιχειρηματική αναδιάρθρωση της Bentley ενισχύει την εστίαση στη Διαφορετικότητα και τη Συμπερίληψη (Δ&Σ) με τη νέα της διατμηματική οργάνωση

  •     Η επιχειρηματική αναδιάρθρωση της Bentley ενισχύει την εστίαση στη Διαφορετικότητα και τη Συμπερίληψη (Δ&Σ) με τη νέα διατμηματική οργάνωση στην καρδιά της εταιρείας
  •     Δημιουργία τριμελούς ομάδας Δ&Σ ως μέρος του νέου τμήματος Επικοινωνίας και Δ&Σ το οποίο θα αναφέρεται τόσο στον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο, Adrian Hallmark, όσο και στην Dr. Karen Lange, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου για το Ανθρώπινο Δυναμικό Πέντε δίκτυα Διαφορετικότητας εντός της εταιρείας με σχεδόν 500 μέλη, περιλαμβάνουν πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού
  •     Ο Wayne Bruce τίθεται επικεφαλής του τμήματος Επικοινωνίας και Δ&Σ προσθέτοντας τη στρατηγική Δ&Σ στη λειτουργία εσωτερικής και εξωτερικής επικοινωνίας
  •     Η Anne Hoerner, Επικεφαλής Δ&Σ, μετακινείται από το Ανθρώπινο Δυναμικό στην Επικοινωνία, δίπλα στη Stefanie Lackner, Επικεφαλής Αειφορίας και Επικοινωνίας Δ&Σ
  •     Η επιχειρηματική στρατηγική Beyond100 περιλαμβάνει τον στόχο η Bentley να γίνει η πιο επιτυχημένη εταιρεία πολυτελών αυτοκινήτων όσον αφορά τη Διαφορετικότητα, με εργαζόμενους τόσο ξεχωριστούς όσο και τα αυτοκίνητά της
  •     Η ανακοίνωση έρχεται ενόψει δύο ενδοεταιρικών εκδηλώσεων Belonging@Bentley, συμπεριλαμβανομένης μιας δοκιμής μοντέλων και μίας άρσης παραγωγής επικεντρωμένη στη Συμπερίληψη



Η Bentley Motors ανακοίνωσε ότι θέτει τη στρατηγική Διαφορετικότητας και Συμπερίληψης (Δ&Σ) στον πυρήνα της εταιρείας με μια νέα και διευρυμένη ομάδα με απευθείας γραμμή αναφοράς στον Διευθύνοντα Σύμβουλο. Η Δ&Σ δεν είναι πλέον αποκλειστική ευθύνη του Ανθρώπινου Δυναμικού αλλά εντάσσεται ως σύνθετη λειτουργία στο τμήμα Επικοινωνίας, υπό την κοινή ηγεσία του Adrian Hallmark, Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου και της Dr. Karen Lange, Μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου για το ανθρώπινο δυναμικό.

Η αναδιάρθρωση στοχεύει στην επιτάχυνση της ανάπτυξης της στρατηγικής Δ&Σ πέντε πυλώνων της Bentley, η οποία επικεντρώνεται στην προσέγγιση, την αναζήτηση προσωπικού, τον σχεδιασμό διαδοχής εργαζομένων, την κουλτούρα και την ανάπτυξη. Το κλειδί για αυτή τη στρατηγική είναι η δημιουργία «δικτύων διαφορετικότητας» ανάμεσα στους εργαζόμενους που θα βοηθήσουν την Bentley στην κατανόηση της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης στον εργασιακό της χώρο και να υποστηρίξει την κατανόηση, την ανάπτυξη και την προσέλκυση του μελλοντικού ταλέντου, της δημιουργικότητας, των ιδεών και των πελατών που θα βοηθήσουν την εταιρεία στην επιτυχία της επόμενης γενιάς προϊόντων.

Τα δίκτυα καλύπτουν ποικίλες πτυχές της διαφορετικότητας, με σχεδόν 500 συναδέλφους που αντιστοιχούν σε περισσότερο από το 10 % του εργατικού δυναμικού να συμμετέχει ενεργά. Αναγνωρίζοντας τη σημασία των διαφορετικών εμπειριών και προοπτικών για την προώθηση της δημιουργικότητας και της καινοτομίας, η Bentley έχει θέσει επίσης στόχο την αύξηση της διαφορετικότητας σε διοικητικές θέσεις στο 30% το 2025 και καταρτίζει έναν συγκεκριμένο πλάνο προκειμένου να το πετύχει.

Ως μέρος της αναδιάρθρωσης, ο Wayne Bruce τίθεται Επικεφαλής Επικοινωνίας και Δ&Σ, προσθέτοντας τη στρατηγική Δ&Σ της Bentley στον τομέα ευθύνης του. Ο Bruce θα αναφέρεται τόσο στον Adrian Hallmark όσο και στην Karen Lange.

Η Anne Hoerner, Επικεφαλής Δ&Σ, μετακινείται από το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού, για να συνεργαστεί με τον Wayne Bruce στην ομάδα Επικοινωνίας, βοηθώντας στην εφαρμογή και ενσωμάτωση της στρατηγικής Δ&Σ σε ολόκληρο τον οργανισμό. Η Stefanie Lackner, Επικεφαλής Επικοινωνίας Αειφορίας, συνεχίζει να ηγείται της επικοινωνίας της Δ&Σ εντός και εκτός της εταιρείας και γίνεται το τρίτο μέλος της ομάδας Δ&Σ.

Σχολιάζοντας τη στρατηγική αλλαγή, ο Adrian Hallmark, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, δήλωσε: «Γνωρίζουμε ότι η διαφορετικότητα οδηγεί προς την επιτυχία και συγκεντρώνοντας μεγαλύτερη γκάμα εμπειρίας, δημιουργικότητας καθώς και συμπερίληψης, επιτρέπουμε στη συνεργασία να παίζει ρόλο στην επιχειρηματική στρατηγική, την καινοτομία και τη λήψη αποφάσεων. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι είναι ένα θεμελιώδες μέρος του επιχειρείν και ως εκ τούτου θα πρέπει να είναι μια βασική λειτουργία που να αγγίζει κάθε τομέα του οργανισμού. Αποτελεί έκφραση του ήθους μας ότι μια πλούσια κουλτούρα χωρίς αποκλεισμούς, όπου όλοι υποστηρίζονται για να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους, είναι αυτό που θα βοηθήσει στην προώθηση της εταιρείας, και έτσι συνεργαζόμενοι στενά με αυτήν τη νεοσύστατη ομάδα, είμαστε σίγουροι ότι θα πετύχουμε τον στόχο μας να γίνουμε ο κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων στον κόσμο με την πλέον έντονη διαφορετικότητα».

Η στρατηγική «Beyond100» που ανακοινώθηκε το 2020 καθορίζει πώς η Bentley θα γίνει πρωτοπόρος στη βιώσιμη πολυτελή κινητικότητα. Η Bentley ήταν η πρώτη εταιρεία στον κλάδο της που δήλωσε τον στόχο της να καταστεί από άκρο σε άκρο ουδέτερη ως προς τις εκπομπές άνθρακα το 2030, ο πρώτος που παρουσίασε plug-in ηλεκτρικά πολυτελή αυτοκίνητα, το μοναδικό εργοστάσιο πολυτελών αυτοκινήτων στον κόσμο που πιστοποιείται ουδέτερο ως προς τον άνθρακα για τέταρτη συνεχή χρονιά και η πρώτη που εξασφάλισε την πιστοποίηση μηδενικής απόρριψης πλαστικών στη φύση.

Αλλά η στρατηγική Beyond100 είναι κάτι περισσότερο από την αειφορία. Η Bentley θέλει επίσης να γίνει η κορυφαία σε διαφορετικότητα εταιρεία πολυτελών αυτοκινήτων, με εργαζόμενους εξίσου εξαιρετικούς και μοναδικούς όπως οι πελάτες της και τα αυτοκίνητα που παραγγέλνουν, τα οποία μπορούν να παραγγελθούν σε περισσότερες από 40 δισεκατομμύρια διαφορετικές διαμορφώσεις.

Η Bentley τηρεί στάση μηδενικής ανοχής σε οποιαδήποτε μορφή προκατάληψης ή διάκρισης. Αλλά είναι επίσης περήφανη που απασχολεί εργαζόμενους από 52 διαφορετικές εθνικότητες και εργάζεται για την υποστήριξη της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης σε όλες τις μορφές: ανεξαρτήτως φυλής, ηλικίας, φύλου, καταγωγής, σεξουαλικού προσανατολισμού, εθνικότητας ή εθνότητας, πνευματικών ή σωματικών ιδιαιτεροτήτων ή πεποιθήσεων.

Η αποστολή της Bentley είναι απλή. Θέλει η επιχείρησή της να αντικατοπτρίζει την παγκόσμια πελατειακή της βάση και, το πιο σημαντικό από όλα, να διασφαλίζει ότι όλοι οι υπάλληλοι εργάζονται σε ένα περιβάλλον όπου αισθάνονται ασφαλείς για να φέρουν τον πραγματικό τους εαυτό στη δουλειά. Αυτό συμβαδίζει με ένα ήθος που μόνο μια πλούσια κουλτούρα έμπλεη συμπερίληψης, όπου όλοι υποστηρίζονται για να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους, ανεξάρτητα από το υπόβαθρό τους, είναι αυτό που θα οδηγήσει την Bentley προς τα εμπρός για τα επόμενα εκατό χρόνια.



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια