- Οι οδηγοί BMW βιώνουν την απόλυτη ψηφιακή εμπειρία με το My BMW app
- Εύκολη πρόσβαση σε μια σειρά υπηρεσιών
- Η ψηφιοποίηση και η κινητικότητα πάνε χέρι-χέρι
Εδώ και πολλά χρόνια, το BMW Group έχει επικεντρωθεί στην ψηφιοποίηση υπηρεσιών και εργαλείων, πιστεύοντας ότι αυτά επιτρέπουν μια καλύτερη σύνδεση με τους ιδιοκτήτες οχημάτων BMW, βελτιώνουν την εμπειρία του χρήστη και συμβάλλουν στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας. Η εφαρμογή My BMW προσφέρει άμεση σύνδεση με τον κόσμο της BMW, είναι εύκολη στην εγκατάσταση και τη χρήση, και παρέχει στον χρήστη απαράμιλλη ψηφιοποίηση στην κινητικότητα. Η εφαρμογή ελέγχει ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών, όπως είναι η κατάσταση των θυρών και η δυνατότητα απομακρυσμένου κλειδώματος, ενεργοποιεί τους προβολείς του αυτοκινήτου, σχεδιάζει διαδρομές και εισάγει προορισμούς απευθείας στο σύστημα πλοήγησης της BMW.
Για τους ιδιοκτήτες των αμιγώς ηλεκτρικών ή plug-in υβριδικών οχημάτων BMW, η εφαρμογή προσφέρει ακόμη περισσότερες λειτουργίες. Δυνατότητα ελέγχου της τρέχουσας κατάστασης της μπαταρίας και της αυτονομίας του οχήματος, αναζήτηση του πλησιέστερου σταθμού φόρτισης με πληροφορίες σχετικά με την τιμή και τη διαθεσιμότητα των σημείων φόρτισης, καθώς και ρύθμιση του κλιματισμού κατά τη διάρκεια της φόρτισης, που εξασφαλίζει ότι η μπαταρία κατά την εκκίνηση του οχήματος βρίσκεται στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας. Αυτό σημαίνει ότι θα λειτουργεί με πλήρη απόδοση μόλις ο ιδιοκτήτης είναι έτοιμος να αναχωρήσει, ενώ παράλληλα εξοικονομεί ενέργεια από την μπαταρία για τη θέρμανση ή την ψύξη της καμπίνας κατά τη διάρκεια της οδήγησης.
Οι ιδιοκτήτες των συμβατικών οχημάτων BMW μπορούν επίσης να επωφεληθούν από την εφαρμογή, η οποία τους επιτρέπει να ελέγχουν την τρέχουσα στάθμη καυσίμου του αυτοκινήτου τους, να υπολογίζουν την αυτονομία του, να εντοπίζουν κοντινά πρατήρια καυσίμων και να ελέγχουν αν η στάθμη λαδιού είναι επαρκής.
Σε περίπτωση βλάβης ή ατυχήματος, ο χρήστης μπορεί να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή για να καλέσει την οδική βοήθεια της BMW και να μοιραστεί αυτόματα με την υπηρεσία υποστήριξης, σημαντικές πληροφορίες σχετικά με το όχημά του.
Το My BMW app προσφέρει επίσης πρόσβαση στα πιο πρόσφατα νέα και περιεχόμενο της BMW μέσω του tab "Εξερεύνηση", καθώς και τη δυνατότητα εύκολου ελέγχου της κατάστασης των προγραμματισμένων υπηρεσιών και των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης. Στην ενότητα "Κατάσταση οχήματος" της εφαρμογής, ο πελάτης μπορεί να ελέγξει γρήγορα αν το αυτοκίνητό του χρειάζεται σέρβις και να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή για να κλείσει ραντεβού για σέρβις σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο επισκευής οχημάτων BMW. Η ανέπαφη παράδοση και παραλαβή του οχήματος είναι επίσης διαθέσιμη από επιλεγμένους παρόχους υπηρεσιών, γεγονός που συντομεύει τη διαδικασία σε λίγα μόλις λεπτά.
Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας σέρβις, οι πελάτες λαμβάνουν μέσω e-mail, SMS ή στην εφαρμογή My BMW app, ένα βίντεο που καταγράφεται απευθείας στο συνεργείο. Το βίντεο περιλαμβάνει μία λεπτομερή προσφορά για προτεινόμενες πρόσθετες εργασίες σέρβις, τις οποίες μπορούν να εγκρίνουν με ένα μόνο κλικ. Με την πιο πρόσφατη λειτουργία BMW Pay, οι πελάτες μπορούν να πληρώνουν τις υπηρεσίες σέρβις γρήγορα και με ασφάλεια online.
Οι χρήστες μπορούν εύκολα να κατεβάζουν αναβαθμίσεις λογισμικού μέσω της εφαρμογής My BMW app. Το BMW Remote Software Update είναι η διαδικασία ενημέρωσης του λογισμικού ενός οχήματος BMW μέσω ασύρματης σύνδεσης. Αυτή η λειτουργία επιτρέπει στους ιδιοκτήτες οχημάτων BMW να ενημερώνουν δωρεάν το λογισμικό του οχήματός τους, χωρίς να απαιτείται επίσκεψη σε συνεργείο.
Το My BMW app είναι διαθέσιμο για λήψη, για συσκευές iOS και Android. Η BMW πιστεύει ότι το My BMW app προσφέρει στους πελάτες της μια πιο εξατομικευμένη, πρακτική και απολαυστική εμπειρία οδήγησης.
0 Σχόλια