- Η μελλοντική ναυαρχίδα των μοντέλων ID. θα είναι το δεύτερο παγκόσμιο αυτοκίνητο της Volkswagen με βάση το MEB μετά το ID.4. Το αμιγώς ηλεκτρικό σεντάν θα κυκλοφορήσει στις τρεις κύριες αγορές της Κίνας, της Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής.
- Νέο, ειδικά εξελιγμένο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αυξάνει σημαντικά την ενεργειακή απόδοση και την ισχύ Αυτονομία που φτάνει τα 700 χλμ. (WLTP)
- Βελτιωμένο head-up display και τρόπος λειτουργίας βασισμένα στα σχόλια των πελατών
- Το σύστημα κίνησης και το εσωτερικό του ID.7 είναι σχεδιασμένα για υψηλή άνεση στο ταξίδι
Η αντίστροφη μέτρηση για το λανσάρισμα του νέου ID.7 ξεκίνησε: η παγκόσμια πρεμιέρα της νέας αμιγώς ηλεκτρικής ναυαρχίδας των ID. μοντέλων θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 17 Απριλίου. Λιγότερο από δύο εβδομάδες πριν την επίσημη παρουσίαση, η Volkswagen παρέχει τώρα περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τον ηλεκτρικό κινητήρα, το μηχανολογικό σύνολο και τα στοιχεία εξοπλισμού άνεσης του σεντάν που έχει σχεδιαστεί για οδήγηση μεγάλων αποστάσεων. Το νέο ID.7 θα ενισχύει της μεσαία κατηγορία οχημάτων στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Η Volkswagen σχεδιάζει να αυξήσει το μερίδιο των ηλεκτρικών της μοντέλων στο 80% στην Ευρώπη έως το 2030. Το νέο ID.7 αποτελεί σημαντικό ορόσημο σε αυτή την πορεία, καθώς έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη πριν από το τέλος του 2023.
Το καμουφλαρισμένο ID.7 εξακολουθεί να πραγματοποιεί τις τελευταίες δοκιμές του στο Αλικάντε της Ισπανίας. Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο για οδήγηση μεγάλων αποστάσεων είναι σε θέση να αναδείξει πλήρως τα δυναμικά του χαρακτηριστικά στους ελικοειδείς και ορεινούς δρόμους της περιοχής. Ο Kai Grünitz, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου που είναι υπεύθυνος για την Ανάπτυξη, εξηγεί: «Με το ID.7 έχουμε εκμεταλλευτεί ακόμη περισσότερο τις δυνατότητες της MEB. Χρησιμοποιήσαμε επίσης έναν νέο, πιο ισχυρό και πιο αποδοτικό ηλεκτροκινητήρα. Επιπλέον, βελτιώσαμε την ποιότητα ελέγχου του μηχανολογικού συνόλου και έτσι μπορέσαμε να αυξήσουμε περαιτέρω την οδηγική άνεση. Ο συνδυασμός ενός ανώτερου συστήματος μετάδοσης κίνησης, του άνετου μηχανολογικού συνόλου και της μεγάλης αυτονομίας καθιστούν το ID.7 την ιδανική λιμουζίνα για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων».
Υψηλότερες επιδόσεις και απόδοση χάρη στον πρόσφατα αναπτυγμένο ηλεκτροκινητήρα.
Το ID.7 είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) που φέρει ένα πρόσφατα αναπτυγμένο και εξαιρετικά αποδοτικό σύστημα κίνησης της Volkswagen. Είναι ο ισχυρότερος και με την υψηλότερη ροπή ηλεκτροκινητήρας σε ένα Volkswagen ID. μοντέλο μέχρι στιγμής. Η μονάδα ισχύος με την εσωτερική ονομασία APP550 αναπτύχθηκε από την Volkswagen Group Components στο Κάσελ και παράγεται επίσης εκεί.
Ο νέος ηλεκτροκινητήρας έχει βελτιστοποιηθεί πάνω απ' όλα όσον αφορά την κατανάλωση ενέργειας: ανάλογα με το μέγεθος της μπαταρίας, προβλέπεται αυτονομία κατά WLTP έως 700 χλμ. και χωρητικότητα φόρτισης έως 200 kW. Το ID.7 υπογραμμίζει έτσι την καταλληλότητά του για μεγάλες αποστάσεις, ειδικά για οδηγούς που διανύουν πολλά χιλιόμετρα και εταιρικούς πελάτες.
Νέος μηχανολογικός εξοπλισμός– υψηλό επίπεδο άνεσης και ακριβές σύστημα διεύθυνσης.
Η προαιρετική μεταβαλλόμενης ενδοτικότητας ανάρτηση με πλήθος ρυθμίσεων (DCC) και ο διαχειριστής δυναμικής οδήγησης της λιμουζίνας για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων έχουν βελτιωθεί εκ βάθρων. Χάρη στη δυνατότητα επιλογής τρόπου οδήγησης, προσφέρουν μεγάλη διαφορά μεταξύ άνεσης και σπορ συμπεριφοράς. Μαζί με το νέο προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, τα συστήματα εξασφαλίζουν ακριβή οδηγική συμπεριφορά και μέγιστη σταθερότητα. Αυτές οι τεχνολογίες έχουν επίσης δοκιμαστεί διεξοδικά ως μέρος των οδηγικών δοκιμών στην Ισπανία.
Εξαιρετικά ευρύχωρο, νέα φιλοσοφία λειτουργίας και πιο λιτή αρχιτεκτονική πιλοτηρίου.
Το ευρύχωρο και υψηλής ποιότητας εσωτερικό προσφέρει άφθονο χώρο τόσο στα μπροστινά όσο και στα πίσω καθίσματα. Το πιλοτήριο έχει επανασχεδιαστεί πλήρως και το μέγεθος των κλασικών οργάνων έχει μειωθεί σημαντικά. Όλες οι απαραίτητες τυπικές πληροφορίες και προειδοποιήσεις εμφανίζονται πίσω από το τιμόνι στο κόκπιτ του ID.. Ο οδηγός λαμβάνει άλλες σημαντικές πληροφορίες μέσω της στάνταρ head-up οθόνης επαυξημένης πραγματικότητας. Η καρδιά της οθόνης και της λειτουργίας της είναι η οθόνη του συστήματος Infotainment, στον βασικό εξοπλισμό στο ID.7: με διαγώνιο 38 εκατοστών (15 ίντσες), η φιλοσοφία λειτουργίας της έχει επανασχεδιαστεί ριζικά. Για παράδειγμα, με βάση τα σχόλια των πελατών, η λειτουργία του κλιματισμού έχει ενσωματωθεί μόνιμα στο ανώτατο επίπεδο λειτουργίας. Υπάρχουν επίσης ελεύθερα ρυθμιζόμενα κουμπιά άμεσης πρόσβασης.
ergoActive seats: προσαρμοζόμενο κάθισμα Climatronic και νέο σύστημα μασάζ.
Η Volkswagen έχει αναπτύξει μια νέα γενιά καθισμάτων οδηγού και συνοδηγού για το ID.7. Ανάλογα με την έκδοση, αυτά τα νέα καθίσματα προσφέρουν έως και 14 επιλογές ηλεκτρικής ρύθμισης. Εκτός από το προσαρμοζόμενο κάθισμα Climatronic, διαθέτουν επίσης μια εντελώς νέας σχεδίασης λειτουργία μασάζ. Εκτός από τις μεμονωμένες ρυθμίσεις, ο οδηγός και ο συνοδηγός μπορούν να ενεργοποιήσουν μια αυτόματη λειτουργία για την κλιματική λειτουργία των καθισμάτων. Εδώ, οι αισθητήρες θερμοκρασίας και υγρασίας στα καθίσματα ανιχνεύουν την απαίτηση ψύξης ή/και θέρμανσης και ελέγχουν ανάλογα το κλίμα. Η νέα λειτουργία μασάζ των προαιρετικών καθισμάτων ergoActive Premium για οδηγό και συνοδηγό προσφέρει ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο άνεσης. Στην κατηγορία του ID.7, τα νέα καθίσματα ορίζουν ένα πρότυπο που παλαιότερα ήταν γνωστό μόνο στην πολυτελή κατηγορία.
Το ID.7 φέρνει την οικογένεια μοντέλων ID. σε ένα νέο επίπεδο.
Με την υψηλής ποιότητας προϊοντική φιλοσοφία, το ID.7 υπογραμμίζει τη θέση του ως η ηλεκτρική ναυαρχίδα στην ID. οικογένεια. Εκτός της μεγάλης αυτονομίας και την ασφαλή και ακριβής οδήγηση, προσφέρει επίσης υψηλό επίπεδο άνεσης στο ταξίδι χάρη στη νέα φιλοσοφία λειτουργίας και το ευρύχωρο εσωτερικό του. Με καινοτόμες τεχνολογίες και εμφάνιση υψηλής ποιότητας, το νέο ID.7 τοποθετείται ξεκάθαρα ως η ηλεκτρική λιμουζίνα για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων στο άνω άκρο της μεσαίας κατηγορίας.
ΣΗΜ.: Το όχημα είναι καμουφλαρισμένο, σε στάδιο κοντά στο τελικό για παραγωγή. Προς το παρόν δεν πωλείται.
0 Σχόλια