- Συναρπαστικός ο εναρκτήριος γύρος στο ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” 2023
- Ο Max Reiter στην κορυφή της κατάταξης του ADAC Actronics Rallye Sulingen
- Ο πρωτοεμφανιζόμενος Terence Callea στο βάθρο - δυνατή εμφάνιση από τη Sarah Rumeau της FFSA
Η νέα σεζόν του ADAC Opel Electric Rally Cup "powered by GSe" ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο στο ADAC Actronics Rallye Sulingen. 14 ομάδες από 7 χώρες πρόσφεραν συναρπαστικό θέαμα με το Opel Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp. Επιπλέον, οι θεατές είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μια σκληρή μάχη μεταξύ των βετεράνων του κυπέλλου και των φιλόδοξων νεοφερμένων.
Τελικά επικράτησε ο Max Reiter, παλιός γνώριμος της διοργάνωσης. Το ράλι δεν ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς για τον 23χρονο Γερμανό, ο οποίος αντιμετώπισε σκάσιμο ελαστικού στην πρώτη ειδική. Παρόλα αυτά, ο Reiter και η συνοδηγός του Conny Nemenich ανέβασαν ταχύτητα, πήραν το προβάδισμα στην ειδική διαδρομή 6 και τελικά εξασφάλισαν τη νίκη, σημειώνοντας τον καλύτερο χρόνο στην ενδέκατη και τελευταία ειδική. «Μετά την απώλεια χρόνου στην πρώτη ειδική διαδρομή δεν είχε νόημα η στρατηγική, οπότε περάσαμε κατευθείαν στην επίθεση. Αυτό λειτούργησε υπέροχα. Είμαι χαρούμενος που τα καταφέραμε», είπε ο δεύτερος της σεζόν του 2021, που τερμάτισε επίσης τρίτος πέρυσι.
Καθώς οι Terence Callea (Γαλλία), Luca Pröglhöf (Αυστρία), Calle Carlberg (Σουηδία) και Cristiana Oprea (Ρουμανία) υπέστησαν επίσης σκάσιμο ελαστικών στην αρχή, η Sarah Rumeau (Γαλλία) εκμεταλλεύτηκε την κατάσταση και έγινε η πρώτη γυναίκα που πέτυχε τον καλύτερο χρόνο σε ειδική διαδρομή από το πρώτο ADAC Opel Rallye Cup το 2013.
Η 27χρονη Γαλλίδα, δύο φορές πρωταθλήτρια Ράλι, απέδειξε ότι ο καλύτερος χρόνος δεν ήταν καθόλου τυχαίος, αφού μαζί με τη συνοδηγό της Julie Amblard κατέλαβαν την αξιοσέβαστη πέμπτη θέση. «Φαίνεται πως αντιμετωπίσαμε καλύτερα τις αντίξοες εξωτερικές συνθήκες χθες παρά σήμερα. Πρέπει ακόμα να μάθω πώς να αξιοποιώ στο έπακρο το Corsa Rally Electric σε στεγνή άσφαλτο», είπε η Rumeau. «Συνολικά, είμαι ικανοποιημένη με το ντεμπούτο μας στο ADAC Opel Electric Rally Cup. Τώρα θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε στις λεπτομέρειες για να είμαστε ακόμα καλύτερες στο μέλλον».
Μετά τα προβλήματά τους στην πρώτη ειδική διαδρομή, οι Callea και Reiter άρχισαν να κυνηγούν τη Rumeau. Το προβάδισμα άλλαξε για πρώτη φορά στην ειδική διαδρομή 5, όταν ο πρωτάρης Callea πέρασε μπροστά από τον συμπατριώτη του και προηγήθηκε. Τελικά, ο οδηγός του Saintéloc τερμάτισε δεύτερος μαζί με τον συνοδηγό Enzo Mahinc – ακόμη πιο αξιοσημείωτο δεδομένου ότι ο 26χρονος συμμετέχει σε ράλι μόλις από το 2020. «Ήταν ένα πολύ απαιτητικό ράλι, κυρίως λόγω της κακοκαιρίας την πρώτη μέρα. Αλλά μου αρέσει αυτό. Μου λείπει ακόμα εμπειρία για να μπορέσω να φτάσω στο όριο υπό όλες τις συνθήκες».
Ο περσινός δευτεραθλητής κυπέλλου Calle Carlberg, όπως πάντα σε συνεργασία με τον πατέρα του Torbjörn, ανέκαμψε επίσης μετά από κακοτυχία στην πρώτη ειδική διαδρομή και εξασφάλισε την τρίτη θέση στο βάθρο.
«Αυτό ήταν το ηλεκτρικό ράλι στα καλύτερά του», δήλωσε ο Jörg Schrott, επικεφαλής της Opel Motorsport. «Δεν είχαμε κανένα τεχνικό πρόβλημα με το Corsa Rally Electric και το επίπεδο των συμμετεχόντων ήταν πιο ανταγωνιστικό από ποτέ. Μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση η εξαιρετική επίδοση της Sarah Rumeau. Έχουμε ομάδες από επτά χώρες, τρεις ομάδες αποκλειστικά με γυναίκες και το Corsa Rally Electric. Ανυπομονώ για το υπόλοιπο της σεζόν».
Ο δεύτερος γύρος του ADAC Opel Electric Rally Cup "powered by GSe" 2023 θα πραγματοποιηθεί στο Rallye du Chablais γύρω από το Aigle στις 02-03 Ιουνίου.
Κατάταξη ADAC Opel Electric Rally Cup 2023:
1. Reiter, 30 βαθμοί
2. Callea και Carlberg, από 27
4. Lemke 20
5. Rumeau 16
6. Pröglhöf 15
7. Van Hoof 14
8. Rott 10
9. Tarta και Baur, από 8
11. Gudet 6
12. Oprea 5
13. Wittenbeck 3
0 Σχόλια