Ένα υβριδικό πλοίο υγροποιημένου φυσικού αερίου για τη μεταφορά οχημάτων (ro-ro vessel) απέπλευσε από την Σανγκάη για το πρώτο του ταξίδι με προορισμό την Ευρώπη.
Το ίδιο πλοίο, μεταφέρει περίπου 5.000 οχήματα που παρήγαγε η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και μηχανολογικό εξοπλισμό που χρησιμοποιείται στις κατασκευές.
Το μήκος του πλοίου φτάνει τα 200 μέτρα, το πλάτος του τα 38 μέτρα, ενώ έχει ικανότητα μεταφοράς 7.600 οχημάτων.
Πρόκειται για το μεγαλύτερο πλοίο καθαρής ενέργειας, σχετικά με την μεταφορική του ικανότητα, αλλά και για την οικονομική επένδυση που έγινε για την κατασκευή του από κινεζικά ναυπηγεία.
Ο υβριδικός ενεργειακός σχεδιασμός του πλοίου, του επιτρέπει να καταναλώνει υγροποιημένο φυσικό αέριο, πετρέλαιο χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, ή πετρέλαιο κίνησης, με αποτέλεσμα τη μείωση του αποτυπώματος διοξειδίου του άνθρακα σε ποσοστό περίπου 30% έναντι των παραδοσιακών πλοίων της ίδιας χρήσης, σύμφωνα με τον Τζιν Κι γενικό διευθυντής της SAIC Anji Logistics Co., Ltd.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Το ίδιο πλοίο, μεταφέρει περίπου 5.000 οχήματα που παρήγαγε η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και μηχανολογικό εξοπλισμό που χρησιμοποιείται στις κατασκευές.
Το μήκος του πλοίου φτάνει τα 200 μέτρα, το πλάτος του τα 38 μέτρα, ενώ έχει ικανότητα μεταφοράς 7.600 οχημάτων.
Πρόκειται για το μεγαλύτερο πλοίο καθαρής ενέργειας, σχετικά με την μεταφορική του ικανότητα, αλλά και για την οικονομική επένδυση που έγινε για την κατασκευή του από κινεζικά ναυπηγεία.
Ο υβριδικός ενεργειακός σχεδιασμός του πλοίου, του επιτρέπει να καταναλώνει υγροποιημένο φυσικό αέριο, πετρέλαιο χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, ή πετρέλαιο κίνησης, με αποτέλεσμα τη μείωση του αποτυπώματος διοξειδίου του άνθρακα σε ποσοστό περίπου 30% έναντι των παραδοσιακών πλοίων της ίδιας χρήσης, σύμφωνα με τον Τζιν Κι γενικό διευθυντής της SAIC Anji Logistics Co., Ltd.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
0 Σχόλια