Κόμβος φόρτισης Audi στη Φρανκφούρτη: Eύκολα, γρήγορα και χωρίς εμπόδια

Η Audi ανοίγει τον έκτο κόμβο φόρτισής της στη Φρανκφούρτη, διαθέτοντας τέσσερις σταθμούς φόρτισης υψηλής ισχύος (HPC) και εντυπωσιακές υπηρεσίες

  •   Ο περιστρεφόμενος βραχίονας με την ομαλή του κίνηση, οι οθόνες με δυνατότητα ρύθμισης του ύψους και ο άφθονος χώρος μεταξύ των σημείων φόρτισης, καθιστούν τη φόρτιση εύκολη για όλους
  •   Ελκυστικές προσφορές φαγητού και υπηρεσιών στο συνεργαζόμενο Klassikstadt της Φρανκφούρτης
  •   Νέα υπηρεσία: σύμβουλοι υποστήριξης παρέχουν εικονική καθοδήγηση από τον κόμβο φόρτισης της Audi στη Νυρεμβέργη



Η Audi ανοίγει τον έκτο κόμβο φόρτισής της στη Φρανκφούρτη. Στην Orber Straße, οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων όλων των μαρκών μπορούν να φορτίζουν τα οχήματά τους με ισχύ έως και 320 kW σε τέσσερις σταθμούς φόρτισης υψηλής ισχύος (HPC). Ενώ το αυτοκίνητό τους φορτίζει, οι χρήστες μπορούν να ζήσουν μια ευχάριστη εμπειρία στο παρακείμενο Klassikstadt Frankfurt.

Η Audi συνεργάστηκε με αυτήν την επιχείρηση που βρίσκεται σε ένα διατηρητέο ιστορικό πρώην εργοστάσιο, που διαθέτει μια διεθνώς γνωστή συλλογή από vintage και σύγχρονα κλασικά αυτοκίνητα και προσφέρει μια σειρά από υπηρεσίες. Οι επισκέπτες μπορούν να επιλέξουν μέσα από μια μεγάλη ποικιλία σνακ, ποτών και ζεστών γευμάτων και να τα απολαύσουν σε ένα ελκυστικό και άνετο περιβάλλον.

Επιπλέον, όλοι οι κόμβοι φόρτισης της Audi είναι σχεδιασμένοι έτσι ώστε να μην δημιουργούν εμπόδια: ένας περιστρεφόμενος βραχίονας, για τον οποίο έχει κατοχυρωθεί δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, οι οθόνες ρυθμιζόμενου ύψους και ο άφθονος χώρος για ελιγμούς - για παράδειγμα, ενός αναπηρικού αμαξιδίου - καθιστούν τη φόρτιση εύκολη για όλους, συμπεριλαμβανομένων των ατόμων με ειδικές ανάγκες.

Ο περιστρεφόμενος βραχίονας μειώνει το βάρος του καλωδίου φόρτισης περίπου κατά 60%. Έτσι οι χρήστες σε αναπηρικά αμαξίδια μπορούν να κρατούν το βύσμα CCS με το ένα τους χέρι και να μετακινούν το αναπηρικό τους αμαξίδιο με το άλλο. Μια βάση υποδοχής του συνδέσμου CCS βελτιστοποιεί περαιτέρω τη λειτουργία για τους χρήστες αναπηρικού αμαξιδίου, ενώ ένα στέγαστρο εμποδίζει το σύνδεσμο να βραχεί.

Επιπλέον, ο περιστρεφόμενος βραχίονας εξασφαλίζει την απρόσκοπτη πρόσβαση σε όλα τα βύσματα φόρτισης, είτε αυτά βρίσκονται μπροστά, είτε πίσω, είτε αριστερά ή δεξιά του οχήματος. Έτσι, ο οδηγός δεν χρειάζεται να κάνει ελιγμούς για να τοποθετήσει το αυτοκίνητό του στη σωστή θέση. Η αυτόματη ανάσυρση του καλωδίου αποτρέπει από το να αποτελεί εμπόδιο ή να εμποδίζει την κίνηση των χρηστών αναπηρικού αμαξιδίου. Επιπλέον, διατηρεί συνεχώς το καλώδιο στεγνό.

"Στη μητροπολιτική περιοχή της Φρανκφούρτης έχουμε μεγάλο αριθμό ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Ταυτόχρονα, ο αριθμός των σημείων φόρτισης αυξάνεται συνεχώς. Ο κόμβος φόρτισης δεν είναι μόνο μια ευπρόσδεκτη πρόσθετη δυνατότητα φόρτισης, αλλά δίνει στους χρήστες και τη δυνατότητα να περάσουν το χρόνο αναμονής στο παρακείμενο κτίριο Klassikstadt. Η ταχεία φόρτιση στο κέντρο της πόλης και γύρω από αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντική για τους οδηγούς που δεν μπορούν να φορτίσουν τα αυτοκίνητά τους στο σπίτι ή στην εργασία τους”, ανέφερε η δημοτική σύμβουλος της Φρανκφούρτης Stephanie Wüst, επικεφαλής του τμήματος Οικονομικών Υποθέσεων, Δικαίου και Μάρκετινγκ της πόλης.

Η Audi επενδύει στη φόρτιση στο κέντρο της πόλης. "Στη Φρανκφούρτη, αναμένουμε περίπου 5.000 φορτίσεις ετησίως και αναμένουμε ότι θα υπάρχει ένα εξίσου υψηλό ποσοστό πελατών που θα επιστρέφουν, όπως και στα άλλα σημεία που διαθέτουμε", σχολίασε ο Nikolai Senst, ο οποίος είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση της ανάπτυξης των κόμβων φόρτισης της Audi.

Στη Νυρεμβέργη, όπου η Audi λειτουργεί έναν κόμβο με έξι σημεία φόρτισης και ένα σαλόνι 200 τετραγωνικών μέτρων στον επάνω όροφο από τον Δεκέμβριο του 2021, το ποσοστό επιστροφής είναι περίπου 70%. Ο κόμβος είναι διαθέσιμος για τους οδηγούς όλων των μαρκών. Οι πελάτες της Audi μπορούν να κλείσουν μια θέση φόρτισης online μέσω της εφαρμογής myAudi.

Στον κόμβο φόρτισης, η Audi αξιοποιεί μπαταρίες δεύτερης χρήσης από οχήματα δοκιμών που έχουν αποσυναρμολογηθεί. Έτσι μπορεί να χρησιμοποιηθεί η σύνδεση χαμηλής τάσης που είναι διαθέσιμη στο συγκεκριμένο σημείο και δεν χρειάζεται να εγκατασταθεί πρόσθετος μετασχηματιστής. Χάρη στην προσωρινή δυνατότητα αποθήκευσης περίπου 1,05 MWh ενέργειας είναι διαθέσιμα και για τα τέσσερα σημεία φόρτισης - αρκετά για να φορτίσουν θεωρητικά 60 αυτοκίνητα χωρίς διακοπή.




Εύκολη πρόσβαση για όλους τους χρήστες

Αριστερά και δεξιά των τεσσάρων σημείων φόρτισης, υπάρχει αρκετός χώρος για τους χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων, ενώ οι πόρτες των αυτοκινήτων μπορούν να ανοίγουν ανά πάσα στιγμή διάπλατα. Ο περιστρεφόμενος βραχίονας που είναι προσαρμοσμένος στα πλάγια και στο πάνω μέρος καθιστά δυνατή την καθοδήγηση του καλωδίου φόρτισης στην υποδοχή φόρτισης του αυτοκινήτου, όπου και αν αυτή βρίσκεται, με ελάχιστη προσπάθεια. Το βύσμα φόρτισης αποθηκεύεται σε μια θήκη στο ύψος του γοφού, από την οποία ανασύρεται αυτόματα. "Πρόκειται για πολύ χρήσιμα χαρακτηριστικά για εμάς τους χρήστες αναπηρικού αμαξιδίου. Στον κόμβο φόρτισης, μπορώ να φορτίζω χωρίς να ζητάω βοήθεια από αγνώστους”, ανέφερε ο πελάτης της Audi Uwe Herrmann, ο οποίος περιστασιακά πρέπει να ζητήσει βοήθεια όταν γεμίζει με βενζίνη το συμβατικό αυτοκίνητό του. Επιπλέον, οι ρυθμιζόμενες καθ' ύψος οθόνες διευκολύνουν τους χρήστες να διαβάζουν πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση και το χρόνο φόρτισης κατά τη διάρκεια και έπειτα από τη διαδικασία φόρτισης. Επίσης, η Audi επιθεωρεί τις εγκαταστάσεις γύρω από τον κόμβο φόρτισής της για τυχόν εμπόδια.

"Αυτό όχι μόνο καθιστά τον κόμβο φόρτισης της Audi ιδανική τοποθεσία για τα άτομα με σωματικές αναπηρίες προκειμένου να φορτίσουν γρήγορα και άνετα το αυτοκίνητό τους, αλλά εξυπηρετεί τους πάντες χάρη στο concept χωρίς εμπόδια, τον περιστρεφόμενο βραχίονα, τον άφθονο χώρο μεταξύ των σταθμών φόρτισης και τις οθόνες που ρυθμίζονται ως προς το ύψος. Ο περιστρεφόμενος βραχίονας είναι μεγάλη βοήθεια για μένα", σχολίασε ο πρεσβευτής της Audi Gerd Schönfelder, 16 φορές χρυσός Ολυμπιονίκης του σκι στους Χειμερινούς Παραολυμπιακούς Αγώνες και 14 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής.

Ο Schönfelder είναι ακρωτηριασμένος στο χέρι και οδηγεί μια έκδοση του Audi Q4 e-tron με βοηθήματα οδήγησης που έχουν τοποθετηθεί στο εργοστάσιο. Το 2007, η Audi έγινε η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που έβαλε τα βοηθήματα οδήγησης στον διαμορφωτή της. "Το συνολικό πακέτο της γρήγορης φόρτισης, της άνεσης, της ευκολίας και της τιμής είναι ιδιαίτερα ελκυστικό", πρόσθεσε ο Schönfelder. Στα σημεία φόρτισης HPC, οι πελάτες της Audi πληρώνουν από 0,35 €/kWh ανάλογα με το συμβόλαιό τους.

Εικονικές συμβουλές και υποστήριξη


Μετά από δοκιμές στο Βερολίνο και το Μόναχο, ένα concept εξυπηρέτησης πελατών χρησιμοποιείται για πρώτη φορά και στη Φρανκφούρτη: Ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό παρέχει συμβουλές και βοήθεια μέσω κάμερας. Οι σύμβουλοι υποστήριξης μπορούν να ελέγχουν τη διαδικασία φόρτισης από απόσταση. Εάν προκύψουν δυσκολίες κατά την αναγνώριση, μπορούν να υποδείξουν για παράδειγμα τη δυνατότητα πληρωμής με πιστωτική κάρτα. Η Audi προσφέρει επίσης βοήθεια για τη ρύθμιση του Plug & Charge. Η υπηρεσία είναι προσβάσιμη μέσω μιας τηλεφωνικής γραμμής. "Μια προσφορά που έτυχε πολύ καλής υποδοχής κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής φάσης", ανέφερε ο Nikolai Senst.



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια